Join the forum, it's quick and easy

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Wii - Super Smash Bros. Brawl

+2
Lh_Dreamer
Darkkis
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Wii - Super Smash Bros. Brawl To Loka 22, 2009 7:49 am

Darkkis

Darkkis
jee olen pokemon hullu

Super Smash Bros. Brawl on tappelupeli, jossa Nintendon (Esimerkkinä Mario ja Pikachu) omat pelihahmot taistelevat. Super Smash Bros. Brawlissä on kaksi hahmoa, jotka eivät ole Nintendon omia: Sonic the Hedgehog ja Solid Snake. Brawl on jatkoa GameCuben Super Smash Bros. Meleelle. Brawl on Smash-sarjan kolmas osa ja on julkaistu Wiille. Ensimmäinen osa Smash-sarjasta on Nintendo 64:jän Super Smash Bros., toinen GameCuben Super Smash Bros. Melee ja kolmas eli Brawl.

Hahmot:

Veteraanit:
Veteraanit ovat hahmoja jotka on tavattu Smash-sarjan aiemmissa osissa. Veteraaneja on Mario, Link, Kirby, Pikachu, Fox, Samus, Zelda/Sheik, Bowser, Donkey Kong, Yoshi, Peach ja Ice Climbers.

Newcomerit:
Newcomerit ovat hahmoja jotka ovat vasta Brawl-pelissä tulleita. Newcomereita on Pit, Wario, Zero Suit Samus, Ike, Pokémon Trainer (Squirtle, Ivysaur ja Charizard), Diddy Kong, Meta Knight, Snake, Sonic, King Dedede ja Pikmin & Olimar.

Unlockattavat hahmot:
Unlockattavat hahmot ovat hahmoja, jotka saa vain tekemällä tietyn asian pelissä. Tässä lista hahmoista ja kuinka hahmon saa:
Ness - Pelaa viisi taistelua Brawlissa tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Ness tulee hahmoksesi.
Marth - Pelaa kymmenen taistelua Brawlissa, vedä Classic läpi aivan millä tahansa vaikeusasteella tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Marth tulee hahmoksesi.
Luigi - Pelaa 22 taistelua Brawlissa, vedä Classic ilman kuolemia tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Luigi tulee hahmoksesi.
Falco - Pelaa 50 taistelua Brawlissa, vedä 100-man Brawl tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Falco tulee hahmoksesi.
Captain Falcon - Pelaa 70 taistelua Brawlissa, voita Classic Normalilla, vaikeamalla vaikeustasolla alle kahdessatoista minuutissa tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Captain Falcon tulee hahmoksesi.
Lucario - Pelaa sata taistelua Brawlissa, vedä Target Smash kaikilla vaikeus asteilla tai pelaa niin kauan Subspace Emissaryä, että Lucario tulee hahmoksesi.
R. O. B - Pelaa 160 taistelua Brawlissa, hanki 250 trophya tai pelaa niin kauan Subspace Emissarya, että R. O. B tulee hahmoksesi.
Mr. Game & Watch - Pelaa 250 taistelua Brawlissa, vedä target Smash kolmellakymmenellä hahmolla aivan millä tahansa vaikeustasolla.
Ganondorf - Pelaa yli 200 taistelua Brawlissa, vedä Classic Hardilla, vaikeammalla ilman Zeldaa tai Linkkiä tai pelaa Subspace Emisaryä niin kauan, että saat Ganondorfin (Tehdäksesi tämän, sinun täytyy Subspace-taso niin, että pelastat Linkin ja Zeldan).
Jigglypuff - Pelaa 350 taistelua Brawlissa, vedä 20 Eventtiä Subspace Emissaryn jälkeen tai pelaa Subspace Emisaryä niin kauan, että saat Jigglypuffin (Tehdäksesi tämän, sinun täytyy vetää Subspace Emissary läpi ja mennä Swamp alueelle).
Toon Link - Pelaa 400 taistelua Brawlissa, vedä Subspace Emissary ja sen jäkeen Classic tai pelaa Subspace Emisaryä niin kauan, että saat Toon Linkin (Tehdäksesi tämän, sinun täytyy vetää Subspace Emissary läpi ja mennä Forest alueelle).
Wolf - Pelaa 450 taistelua, voita Boss Battles-mode Falcolla ja Foxilla, kun olet vetänyt Subspace Emissaryn tai pelaa Subspace Emissarya niin kauan, että saat Wolfin (Tehdäksesi tämän, sinun täytyy vetää Subspace Emissary läpi ja mennä Ruins alueelle)

Hahmot jotka eivät ole Brawlissa
On myös hahmoja jotka eivät ole enään Brawlissa. Näitä hahmoja on: Mewtwo, Pichu, Dr. Mario ja Roy. Mewtwo ja Roy on kylläkin alunperin suunniteltu Brawliin mutta Lucario pistettiin Mewtwon tilalle ja Roy poistettiin jostain syystä.

Muuta:
Super Smash Bros. Brawlissa voi ottaa kuvia ja tallentaa niitä SD-kortille. Smash-sarjan aiemmissa osissa näin ei voinut tehdä. Final Smashit ovat iskuja joita voi käyttää, kun on saanut Smash Ballin. Final Smash on isku joka on todella voimakas ja luultavasti heittää kaikki ulos kentältä. Brawlissa, jokaisella hahmolla on oma Final Smash. Final Smash on uudistus aiempiin Smash-osiin. Brawlissa on myös uusia tavaroita ja Poké palloja.

Tierit

S: Meta Knight, Snake, Wario, Falco, Diddy Kong, King Dedede
A: Marth, Mr. Game & Watch, Pikachu, Olimar, Ice Climbers, R.O.B., Kirby
B: Lucario, Zero Suit Samus, Toon Link, Pit, Donkey Kong
C: Peach, Luigi, Fox, Wolf, Sonic, Sheik
D: Bowser, Zelda, Pokémon Trainer, Ike
E: Lucas, Mario, Ness, Yoshi, Samus
F: Jigglypuff, Captain Falcon, Link, Ganondorf

^By: Lh_Dreamer (ja Crystal fixas typot)

^mä kexin tehä tän töpön ja muokkasin vähä
^Mut mä tein tekstin. >>Lh
^mut mä kexin tehä töpön kummiski ja mix menit heti muoximaan noi tierien nimet?

2Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 11:26 am

Lh_Dreamer

Lh_Dreamer
QmenA Admin!
QmenA Admin!

Mitäs mainailette Brawlissa :3?
Itse mainaan Pikachua, jolla on vihreä hikinauha.
Jos en sitä, niin sitten Lucariota vaaleansinisenä.
Välillä pelailen myös Sonicilla mustana.

https://qmena.palstani.com

3Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 11:29 am

Crystal

Crystal
Crystall, AUTA!!!<3
Crystall, AUTA!!!

No ehkä eniten pelaan nyt Wolfilla, sinisellä puvulla tai sit mustana.
Mut jos en sillä, sitten Pikatsulla millä on kans se vihree hikinauha. Linkilläkin on kivaa pelata mut en niin usein käytä sitä..

4Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:11 pm

Darkkis

Darkkis
jee olen pokemon hullu

No Squirtlella ofc. Liian pro hahmo. Squirtle S-tieriin!

5Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:12 pm

Lh_Dreamer

Lh_Dreamer
QmenA Admin!
QmenA Admin!

Link oli aluksi mainini, mutta lopetin sen pelaamisen, kun huomasin, että Ike oli parempi. Kerran randomilla pelasin ja sain Pikachun. Huomasin heti, että oli aivan täydellinen hahmo minulle.

Linkillä en tykkää enää pelata. Huonoin hahmo SSBB:ssä erään tierlistan mukaan.

6Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:16 pm

Crystal

Crystal
Crystall, AUTA!!!<3
Crystall, AUTA!!!

Mun mielestä Link on aliarvioitu. En väitä, että se olisi vaikka Pikatsun tasoa, mut kyl se ihan imo aika paljon parempi on kuin ne muut siellä alimmassa tierissä..

7Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:19 pm

Darkkis

Darkkis
jee olen pokemon hullu

Ganondorf kanssa vaikka se on hidas jne. Vois ainakin nostaa vähän ylemmäs.

8Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:22 pm

Crystal

Crystal
Crystall, AUTA!!!<3
Crystall, AUTA!!!

No lol joku Ganondorf. Siis ei kyl voi olla hitaampaa hahmoa. Se on mun mielestä ehdottomasti surkein koko SSBBssä.. Ehkä sillä on osa iskuista hyviä, mut ei niitä ehi ees käyttää ku sitä on jo isketty sil aikaa :P

Verrattuna Linkiin Link on todellakin parempi...

9Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:33 pm

Lh_Dreamer

Lh_Dreamer
QmenA Admin!
QmenA Admin!

Hmm.. Linkin Grab on kyllä kamala vastustajalle, mutta Linkin iskuja on helppo väistää, niillä on yleensä lyhyt range, eli iskut eivät ulotu kauas. Tosin, jos vaikka Pikachu yrittää tehdä Head Smashin (B ->), Link pystyy pysäyttmän Pikachun ilmaan nuolella.
Linkin nopeus on sitä keskitasoa. Linkin koon vuoksi Linkin shield on suuri, kuten vaikka esim. Pikachulla on pieni koonsa vuoksi, mutta Linkin koolla on myös huonoja puolia; Link on helppo kohde.
Suosittelen jättämään Linkin ja vaihtamaan esimerkiksi Toon Linkiin. Toon Link on miltei sama hahmo, mutta iskut ovat tehokkaampia, mutta range on pienenpi. Toon Linkin koonkin vuoksi kannattaa vaihtaa; vaikea osua, mutta pieni shield. Toon Link on myös nopea hahmo, joka on mukavaa.

10Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:35 pm

Crystal

Crystal
Crystall, AUTA!!!<3
Crystall, AUTA!!!

Totta, mutta itse en pidä Toon Linkistä paljoakaan juuri sen takia, että sillä on aika pieni range.

11Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 12:39 pm

Lh_Dreamer

Lh_Dreamer
QmenA Admin!
QmenA Admin!

Imo kuitenkin Toon Link on parempi vaihtoehto.

Käytätekös Itemejä, kun taistelette?
Itse en tykkää käyttää, taistelusta tulee silloin 99% tuuripeliä, eikä pelaajan taidot ratkaise mitään.

12Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 1:34 pm

Levis

Levis
Jotain jännää
Jotain jännää

Jos itemeillä pelaa, pelistä tulee pirunmoista ragea eikä siinä ole enää mitään järkeä. Irl kaverini kanssa otimme kerran ottelun, itemeillä. Minä en pärjännyt yhtään, kun taas ilman itemeitä pärjäsinkin jotenkin ;P

https://www.youtube.com/LevizPhaze

13Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 1:39 pm

Crystal

Crystal
Crystall, AUTA!!!<3
Crystall, AUTA!!!

No en ikinä ainakaan kaikkia, esim hammerit, dragoon, pyssyt ja timer on tosi ärsyttäviä.
Yleensä en käytä mitään, mutta joskus on hauskaa käyttää joitain itemeitä kuten pommit ja bumper.

14Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Ti Joulu 29, 2009 1:43 pm

Lh_Dreamer

Lh_Dreamer
QmenA Admin!
QmenA Admin!

Joo, pommit on kivoja.
Pommeja riviin, Cpt. Falcon rivin alkuun, muut pelaajat rivin loppuun 999% damageilla. Falcon Punch -> 00ber Falcon Punch ja kaikki paitsi Falcon, kuolee.

15Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl To Joulu 31, 2009 10:39 pm

Zap1

Zap1
Konkari
Konkari

Itse en pelaa muilla itemeillä kuin Smash pallerolla. Ikellä yleensä tappelen. Jotkut ovat ehdotelleet nopeampaa tyyppiä, mutta en osaa taistella muilla kuin Ikellä.

16Wii - Super Smash Bros. Brawl Empty Vs: Wii - Super Smash Bros. Brawl Su Tammi 03, 2010 9:04 am

Nintentohtori

Konkari
Konkari

Maineja on Wario, Dedede, Muikku ja Luigi

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa