Crystal ja Darkkis alkoivat juosta kohti Darkfromonia.
-Aika yrittää käyttää voimiamme, Darkkis sanoi Crystallille. Crystal nyökkäsi hänelle. Darkfromon alkoi nauraa.
-Tuollaiset rääpäleet aikovat taistella minua vastaan? hän naurahti.
-Sallikaa minun nauraa, hän jatkoi. Crystal puristi kätensä nyrkkiin ja hyppäsi. Samassa hän tunsi valtavan voiman kulkevan hänen kehonsa ylitse. Sitten yhtäkkiä sanat vain pulpahtivat häneen suustaan:
-Water Pulse! Valtava vesipulssi hyökyi Darkfromonin ylitse. Darkkis seurasi Crystalin esimerkkiä ja yhtäkkiä hänkin tunsi voimakkaan voiman kulkevan hänen ylitseen.
-Tämä voima.. Pystyn siihen, pystyn siihen, Darkkis sanoi mielessään ja hyökkäsi:
-Thunder! Taivaalta iskeytyi Darkfromoniin valtava ukkosmiekka. Darkfromon naurahti.
-Ette voi pärjätä hänelle! Lh huusi.
-Hän sulkee teidätkin vankilaan, Lh sanoi mielessään. Darkfromon nosti päänsä ja alkoi nauramaan:
-Kuunnelkaa ystäväänne, ette voi pärjätä minulle! Darkkis puri hampaansa yhteen.
-Me emme luovuta, vaikka mikä olisi! hän huusi.
-Vaikuttavia lapsia, Darkfromon sanoi hiljaa.
-Emme jätä ystäväämme yksin, Crystal sanoi. Nuo sanat saivat Lh:n liikuttumaan.
-Te pystytte siihen! hän huusi ja Crystal ja Darkkis lähtivät juoksemaan kohti Darkfromonia.
-Hähhäh.. Eathquake! Darkfromon huusi.
-Voi ei, he joutuvat samanlaiseen ansaan, samanlaiseen missä minä olen, Lh surkutteli. Hän katsoi kohti ystäviään. He molemmat hyppäsivät ilmaan kun Earthquaken olisi pitänyt osua heihin.
-Hyvä! Lh huusi innoissaan.
-Olisi pitänyt tajuta itse, Lh huokaisi itsekseen.
-Pärjäätkö sinä, Lh? Lucario kysyi. Lh nyökkäsi. Tuo maanalainen vankila jossa Lh oli, oli kuin kivestä tehty vankila, vankka ja kestävä. Lh ryhtyi pohtimaan.
-Voisikohan tätä rikkoa? Lh pohti.
-Kannattaa yrittää, Lucario vastasi. Darkfromon katsoi paikkaan jossa Lh oli.
-Hahhah, et voi tuhota sitä vankilaasi, saat virua siellä ikuisesti! hän huusi ilkeästi.
-Ice Kick! Crystal huusi ja Darkfromon huomasi Crystalin yrittävän potkaista häntä, kuitenkin liian myöhään. Darkfromon lensi iskun voimasta parinkymmenen metrin päähän.
-Loistava ajoitus, Kumi.. Crystal! Darkkis kannusti. Molemmat katsahtivat Darkfromoniin.
-Oletpas heikko! Darkkis kiusasi.
-Ole hiljaa kakara! Darkfromon huusi hänelle.
-Kumpikohan meistä on kakara? Darkkis kysyi ivallisesti. Crystal naurahti. Lh päätti yrittää tuhota vankilansa.
-Aura Kick! hän huusi ja potkaisi kiviseinää. Se ei tuhoutunut. Lh naurahti ja päätti yrittää uudestaan. Tällä kertaa hän keskitti voimansa käsiinsä.
-Fire Punch! hän huusi ja seinään tuli pieni rako.
-Jeah! Lh huusi innoissaan.
-Mi-Mitä, ei voi olla mahdollista? Darkfromon voivotteli.
-Kyllä se vain on! Thunder Bolt! Darkkis huusi ja isku osui suoraan kohteeseen, Darkfromoniin.
-Hahhah, kylläpä teillä riittää sisua, Darkfromon naurahti.
-Ole hiljaa, Crystal sanoi.
-Mitä sanoit? Darkfromon kysyi ivallisesti.
-Ole hiljaa! Crystal huusi ja samassa Crystalin eteen ilmestyi pitkä (n. 2m), sininen miekka.
-Se on... Mizu Sword (Suom. Vesimiekka)! Lucario huusi hämmentyneenä.
-Käytä sitä, Crystal, Suicune pyysi. Crystal nyökkäsi.
-Ei voi olla... Mi-, Darkfromon sanoi, mutta ei ehtinyt sanoa loppuun, koska uusi miekka, Mizu Sword oli halkaissut hänet. Crystal avasi pelokkaana silmänsä. Hän oli juuri tuhonnut elävän olennon.
-Hyvä Crystal! Darkkis ja Lh huusivat samaan aikaan. Crystal ei vastannut.
-Crystal? Lh kysyi. Crystal käänsi katseensä kohti Lh:ta. Hänen kirkkaan sinisistä silmistä alkoi vuotamaan kyyneliä.
-Minä.. Tapoin. Elävän.. Olennon, Crystal sanoi ja lyyhistyi maahan.
-Ei se ole sinun syysi, Lh koitti lohduttaa.
-Kenen sitten!? Sinunko? Crystal huusi Lh:lle.
-Tavallaan kyllä, Lh sanoi ja kohautti olkapäitään. Crystal ja Darkkis muuttuivat takaisin ihmisiksi.
-Crystal ei sinun tarvitse itkeä vastustajan tuhoamisesta, Suicune sanoi. Crystal avasi silmänsä ja otti miekan esille ja alkoi huitoa sillä.
-Tällä miekalla voin tappaa kenet tahansa, ja te vain sanoisitte ettei se olisi minun syyni, Crystal itki. Sitten hän huitaisi kohti Lh:n vankilaa. Lh alkoi kirkua kauhusta. Hän laittoi kätensä päänsä suojaksi ja laittoi silmänsä kiinni. Hetken päästä hän avasi silmänsä ja huomasi Crystalin tuhonneen hänen vankilansa.
-Ki-Kiitos, Lh sanoi huojentuneena. Crystal ei vastannut.
-Sinäkin pelkäät miekkaani, Crystal sanoi hiljaa.
-Etkö vain, Lh? Crystal jatkoi.
-En tarkoittanut-, Lh vastasi.
-Niinhän ne kaikki sanovat, Crystal sanoi vihaisesti.
-Nähdään, Crystal sanoi ja lähti juoksemaan kohti kotiaan. Lh ja Darkkis jäivät yksin.
-Minun syyni, Lh sanoi.
-Taidan mennä kotiin, Lh jatkoi.
-Nähdään, Darkkis sanoi. Lh nosti kätensä moikatakseen takaisin. Sitten molemmat kävelivät kotiin.
-Samanlaisia voimia kuin minulla, sanoi Wm, joka oli vakoillut ottelua puusta. Sitten hän hyppäsi puusta ja lähti kävelemään kohti kotiansa.